ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
про надання медичних послуг із застосуванням онлайн консультування
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ АКСЬОНОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, який діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за № 2010350000000239885 від 13.12.2022 р. (надалі іменується «Виконавець») та
фізична особа, яка звернулася до Виконавця для отримання медичних послуг із застосуванням телемедицини (надалі іменується «Пацієнт»), разом іменовані як «Сторони», а кожна окремо - «Сторона», уклали цей договір про нижченаведене.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відповідно до ст.ст. 633, 634, 641 Цивільного кодексу України цей Договір є публічною офертою, що містить всі істотні умови надання Виконавцем медичних послуг та пропонує необмеженому колу фізичних осіб (Пацієнтам) отримати медичні послуги на умовах, визначених цим Договором.
1.2. Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Пацієнтів, крім тих, кому законодавством України надані відповідні пільги в разі їх наявності.
1.3. Виконавець не має права відмовитися від укладення цього Договору за наявності у нього можливості (в тому числі технічної, кадрової, організаційної тощо) надати Пацієнту медичні послуги.
1.4. Виконавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності з медичної практики, пов’язаної з виконанням цього Договору, і несе відповідальність в разі порушення прав Пацієнта в процесі виконання Договору і реалізації Послуг.
1.5. Виконавець надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику, виданої рішенням Міністерства охорони здоров’я України
від ___________ р. № ______.
1.6. Договір є обов'язковим для виконання Виконавцем з моменту його оприлюднення на вебсайті Виконавця.
1.7. У разі, якщо законодавством України встановлено норми, які суперечать цьому Договору, перевагу при застосуванні матимуть відповідні норми законодавства України.
2. АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ
2.1. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту усного або письмового звернення Пацієнта за отриманням медичних послуг чи вчинення інших дій, передбачених Договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору (підписання плану лікування, інформованої згоди на діагностику та лікування, завантаження медичної інформації через сайт, початок фактичного користування послугами, оплата рахунку Виконавця тощо), без підписання письмового примірника Сторонами.
2.2. Дата першого звернення Пацієнта до Виконавця за згодою Сторін вважається датою укладення цього Договору. Пацієнт вважається ознайомленим з Договором в момент укладання Договору.
2.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання даного Договору відповідно до його умов.
2.4. Укладаючи Договір, Пацієнт автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень Договору та всіх можливих додатків до Договору.
2.5. Перед початком користування медичними послугами кожний Пацієнт зобов’язаний ознайомитися з умовами цього Договору, тарифами на Послуги тощо.
2.6. Всі умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Сторін. Якщо Пацієнт не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір.
2.7. Виконавець на письмову вимогу Пацієнта надає йому завірену підписом уповноваженої особи Виконавця письмову форму цього Договору.
3. ТЕРМІНИ, ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
В цьому Договорі нижченаведені терміни, поняття і визначення вживаються у такому значенні:
3.1. Онлайн медичне консультування- надання консультації медичним працівником пацієнту або іншому медичному працівнику віддалено з використанням засобів інформаційно-комунікаційної системи (далі - Послуги).
3.2. Пацієнт– фізична особа, яка звернулася до медичного кабінету Виконавця для отримання медичних послуг із застосуванням онлайн консультування та уклала з Виконавцем договір про надання таких послуг. У разі, якщо споживачем Послуг є малолітня або недієздатна особа, права та обов’язки, що передбачені цим Договором для Пацієнта, набуває законний представник такої особи.
3.3. Онлайн моніторинг - це дистанційний моніторинг параметрів здоров’я людини за допомогою різних медичних приладів, орієнтованих на певні захворювання, з передачею даних про стан пацієнта в заклади охорони здоров’я та лікарю за допомогою каналів зв’язку;
3.4. Веб-сайт Виконавця веб-сторінка в мережі Інтернет, яка є офіційним джерелом інформування Пацієнтів про Виконавця та послуги, що ним надаються.
3.5. Лікуючий лікар - лікар Виконавця, який надає медичні послуги Пацієнту із застосуванням телемедицини.
3.6. Телемедична візуалізація - це технології отримання та обробки зображень тіла людини та його органів і тканин для клінічного аналізу, діагностики та лікування. Такі технології включають телерадіологію, магнітно-резонансну томографію, комп’ютерну томографію, ультразвукові методи дослідження, ендоскопію, еластографію, тактильне зображення, термографію, медичну фотографію тощо.
3.7. Інформована згода - згода Пацієнта на медичне втручання, що може оформлюватися шляхом натискання на кнопку «Згоден(на)» в електронному документі, який є частиною анкети затвердженої Виконавцем форми.
4. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
4.1. Виконавець зобов’язується за дорученням та погодженням Пацієнта надати останньому (чи особі, в інтересах якої укладено цей Договір) одну або декілька платних медичних послуг із застосуванням онлайн консультування (далі – Послуги), а Пацієнт зобов'язується прийняти та оплатити Послуги на умовах, визначених цим Договором.
4.2. Обсяги, вид, вартість та строки надання Послуг визначаються з урахуванням здоров’я Пацієнта, медичних показань, бажань Пацієнта та технічних можливостей Виконавця.
4.3. Пацієнт погоджується, що при необхідності провести додаткове обстеження або отримати консультацію фахівця, який відсутній у Виконавця, він зобов’язаний пройти це обстеження або консультацію в строки, встановлені Виконавцем, оплачуючи ці послуги за тарифами відповідних медичних закладів.
5. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Послуги надаються дистанційно на телемедичній платформі Виконавця.
5.2. Медичні послуги з використанням телемедичних платформ (систем) можуть надаватися іншими медичними працівниками самостійно, спільно або під керівництвом або за призначенням лікаря відповідно до рівня кваліфікації в формі медичних консиліумів або групою лікарів.
5.3. Надання Послуг здійснюється відповідно до Інформованої добровільної згоди Пацієнта на проведення діагностики та лікування, яка оформлюється у встановленій законодавством України формі та може додатково оформлюватися в формі, визначеній Виконавцем, перед наданням першої Послуги та перед наданням Послуг, перелік яких визначається Виконавцем. Сторони погодили, що підписання інформованих згод є необхідною попередньою умовою для початку надання Послуг.
5.4. Надання медичної допомоги здійснюється відповідно до режиму роботи надавача таких послуг та визначених годин консультування пацієнтів лікарем.
5.5. Надання медичної допомоги здійснюється відповідно до режиму роботи надавача таких послуг та визначених годин консультування пацієнтів лікарем.
5.6. Послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється особисто, по телефону, електронною поштою або системами електронної охорони здоров’я та іншими доступними технічними засобами електронних комунікацій. Надання Послуг без попереднього запису можливо виключно у випадках відсутності попереднього запису на цей час інших Пацієнтів.
5.6. Дату та час надання кожної Послуги може бути змінено з ініціативи Пацієнта до настання строку надання такої Послуги.
5.7. Дату та час надання кожної Послуги може бути змінено з ініціативи Виконавця у разі:
5.7.1 Якщо стан здоров’я Пацієнта перед початком надання Послуги унеможливлює її надання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Пацієнта або інших тяжких чи негативних наслідків.
5.7.2 Виникнення обставин непереборної сили, які унеможливлюють надання Послуги Виконавцем.
5.8. Після надання Послуг лікар надає рекомендації щодо лікування/реабілітації та/або призначає додаткове обстеження за потребою.
5.9. Виконавець не має права розголошувати третім особам інформацію про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя Пацієнта, яка стала відома у зв’язку із виконанням цього Договору, крім випадків, передбачених законодавством України.
6. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
6.1. Вартість Послуг, що надаються за цим Договором, визначається відповідно до їх обсягу та затверджених Виконавцем тарифів на Послуги. Тарифи на Послуги мають юридичну силу угоди про узгоджену ціну.
6.2. Послуги оплачуються Пацієнтом одним із нижченаведених способів за вибором Пацієнта:
(1) оплата за допомогою платіжної картки з використанням платіжного пристрою банку Виконавця;
(2) оплата рахунків Виконавця за безготівковим розрахунком.
6.3. Послуги оплачуються Пацієнтом в день надання Послуги - до надання Послуги або безпосередньо після її надання, в розмірі повної вартості наданої Послуги.
6.4. У разі недостатності у Пацієнта грошових коштів для оплати отриманих Послуг заборгованість Пацієнта перед Виконавцем може бути оформлена додатковою угодою про оплату Послуг з розстрочкою платежів.
6.5. Лікування за страховкою надається за умови попереднього укладання Виконавцем відповідного Договору зі страховою компанією.
6.6. Пацієнту може надаватися знижка на вартість Послуги, розмір якої визначається в порядку, встановленому Виконавцем.
6.7. Якщо з вини Виконавця Послуги надаються не в повному обсязі, вартість ненаданих та сплачених Послуг відшкодовується Пацієнту протягом трьох робочих днів з моменту звернення Пацієнта із відповідною заявою.
6.8. У випадку неможливості надання Послуг через непідключення Пацієнта на консультацію до лікаря, відмови Пацієнта від подальшого отримання Послуг, порушення Пацієнтом умов цього Договору Виконавець не повертає Пацієнту вартість такої консультації.
6.9. Пацієнт не має права відмовитись від оплати погоджених та фактично наданих Послуг.
6.10. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається сумарною вартістю всіх наданих Пацієнту Послуг.
6.11. Умови цього розділу щодо оплати Послуг не поширюється на випадки надання Пацієнтам медичних послуг, які оплачуються страховиками відповідно до договорів добровільного медичного страхування або іншими третіми особами.
7. ПРАВА СТОРІН
7.1. Пацієнт має право:
7.1.1. Приєднатися до цього Договору на запропонованих Виконавцем умовах.
7.1.2. До моменту замовлення медичних послуг отримати повну інформацію про медичні послуги, які надаються Виконавцем.
7.1.3. Отримати Послуги належної якості.
7.1.4. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров'я.
7.1.5. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні Послуг.
7.1.6. Вибрати метод лікування відповідно до рекомендацій лікуючого лікаря, якщо лікарем визначено кілька варіантів плану лікування, попередньо ознайомившись із результатами обстеження, діагнозом, методами лікування, пов'язаним з ними ризиком, перевагами й недоліками різних планів лікування, можливими ускладненнями.
7.1.7. Вимагати заміни лікуючого лікаря.
7.1.8. На таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
7.1.9. На усунення недоліків наданої Послуги.
7.1.10. Звернутися до Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо щодо наданих Послуг.
7.1.11. Відмовитись від отримання Послуги (частини Послуги) в будь-який момент дії Договору, попередньо сплативши всі фактично надані на момент відмови Послуги.
7.2. Виконавець має право:
7.2.1. Приєднатися до цього Договору на запропонованих Виконавцем умовах.
7.2.2. Проводити акції, надавати знижки та додаткові пільги на Послуги.
7.2.3 Отримувати оплату за надані Послуги в порядку, передбаченому цим Договором.
7.2.4. Отримувати, зберігати та використовувати інформацію про Пацієнта відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних.
7.2.5. В разі необхідності, за попереднім погодженням з Пацієнтом, вносити зміни в План лікування.
7.2.6. Надати неповну інформацію про стан здоров'я Пацієнта, у разі, якщо інформація про хворобу Пацієнта може погіршити стан його здоров'я або зашкодити процесу лікування.
7.2.7. Здійснювати аудіозапис телефонних розмов з Пацієнтом та онлайн медичних консультацій.
7.2.8. Вести фото та/або відео фіксацію процесу надання Послуг та в подальшому використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.
7.2.9. Перенести візит у випадку непередбаченої відсутності лікаря або призначити іншого лікаря для проведення лікування за згодою Пацієнта.
7.2.10. Скеровувати Пацієнта до інших профільних медичних спеціалістів, в тому числі до іншого закладу охорони здоров'я, з метою уточнення діагнозу та вибору оптимального плану лікування.
7.2.11. Не починати (або призупинити) надання Послуг у випадках:
(1) відмови Пацієнта від підписання інформованих згод, заповнення анамнезу (анкети здоров’я);
(2) при виникненні заборгованості у Пацієнта з оплати Послуг (до моменту повного погашення такої заборгованості);
(3) виявлення у Пацієнта під час обстеження захворювання (патології), лікування якого не можливе лікарями Виконавця через ліцензійні обмеження, кваліфікацію медичного персоналу або технічну оснащеність або при відмові Пацієнта від лікування такої патології;
(4) перебування Пацієнта у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних Послуг.
7.2.12. Відмовити в будь-який момент у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життю Пацієнта) в наступних випадках:
(1) надання Пацієнтом неповних та /або недостовірних даних про свою особу та/ або стан свого здоров’я;
(2) наявність медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами;
(3) відмови Пацієнта пройти необхідні для проведення подальшого лікування обстеження;
(4) у разі якщо Пацієнт наполягає на використанні лікарських засобів чи застосуванні методів діагностики та лікування, що не дозволені до застосування на території України;
(5) недотримання Пацієнтом встановлених лікуючим лікарем приписів або графіку лікування;
(6) порушення Пацієнтом умов цього Публічного договору.
8. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
8.1. Пацієнт зобов’язаний:
8.1.1. До укладання Договору ознайомитися з тарифами Виконавця.
8.1.2. Не пізніше ніж за 24 години повідомити по телефону лікуючого лікаря про неможливість явки на заплановану онлайн медичну консультацію.
8.1.3. До початку надання Послуг повідомити лікуючому лікарю весь перелік лікарських засобів, які застосовує Пацієнт, а також про всі відомі хвороби, результати діагностичних досліджень (МРТ, КТ, аналізи крові, сечі тощо), вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби і продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я.
8.1.4. Точно і своєчасно виконувати усні чи письмові приписи і рекомендації лікуючого лікаря, дотримуватися Плану лікування.
8.1.5. Надавати оригінали чи копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні Виконавцю для надання Послуг.
8.1.6. Повідомляти лікуючого лікаря про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом строку лікування.
8.1.7. Оплачувати вартість Послуг в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
8.1.8. Підписувати інформовані згоди на проведення діагностики та лікування, анкети Виконавця.
8.2. Виконавець зобов’язаний:
8.2.1. Провести в узгоджений із Пацієнтом час онлайн медичну консультацію для встановлення попереднього діагнозу, обсягу необхідного лікування, розрахунку вартості лікування і проінформувати Пацієнта про результати.
8.2.2. Вивчити результати діагностики та обстеження з метою встановлення остаточного діагнозу провести їх, а при відсутності можливостей для цього - проінформувати Пацієнта і скерувати його для проходження обстеження до іншого закладу охорони здоров'я або профільного медичного спеціаліста.
8.2.3. Надати Послуги належної якості відповідно до поставленого остаточного діагнозу, Плану лікування і розрахунку вартості, узгоджених Сторонами.
8.2.4. Забезпечити надання Пацієнтові всіх необхідних Послуг, передбачених Договором та узгодженим Планом лікування.
8.2.5. Забезпечити та рекомендувати найбільш безболісні та раціональні методи лікування відповідно до медичних показань.
8.2.6. Інформувати Пацієнта про обставини, що можуть виникнути та привести до збільшення обсягу надання Послуг, про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання Послуг.
8.2.7. Надати Пацієнту в лікарські призначення та рекомендації після надання Послуги.
8.2.8. На вимогу Пацієнта надавати інформацію про режим роботи Виконавця, умови та порядок надання Послуг.
8.2.9. Дотримуватися абсолютної конфіденційності інформації про стан здоров'я, результати медичних обстежень та оглядів, інтимну та сімейну сторони життя Пацієнта.
8.2.10. Використовувати лікарські засоби та медичні вироби, дозволені для використання в України.
8.2.11. Вести та зберігати медичну документацію і звітність відповідно до вимог законодавства України.
9. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
9.1. Послуги надаються медичними працівниками Виконавця, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України. Певні види Послуг можуть надаватися різними медичними спеціалістами Виконавця.
9.2. Послуги надаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та/або протоколів медичної допомоги, затверджених МОЗ України.
9.3. Якість наданих Послуг повинна відповідати вимогам законодавства України.
9.4. Послуги повинні бути безпечними для здоров’я Пацієнта.
9.5. Контроль якості надання медичної допомоги здійснюється у випадках, в порядку та в строки, що передбачені законодавством України
10. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ПАЦІЄНТА
10.1. Приєднанням до цього договору Пацієнт надає Виконавцю згоду на збір, обробку та використання персональних даних Пацієнта в обсязі та способами, передбаченими чинним законодавством України, а також на внесення своїх персональних даних до локальної інформаційної системи Виконавця.
10.2. Обробка персональних даних за цим Договором необхідна виключно для цілей охорони здоров'я, встановлення медичного діагнозу, для забезпечення лікування або надання медичних послуг.
10.3. Виконавець зобов’язується забезпечити конфіденційність та безпеку персональних даних Пацієнта під час їх обробки. Працівники Виконавця здійснюють обробку персональних даних Пацієнта виключно у зв’язку з виконанням їхніх професійних обов’язків та зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які їм були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових та трудових обов’язків.
10.4. Пацієнт надає згоду на використання Виконавцем наданих ним контактних даних з метою інформування Пацієнта, здійснення зв’язку із Пацієнтом; для надіслання повідомлень медичного, інформаційного та (або) рекламного характеру; надсилання повідомлень, текст яких може містити персональну та конфіденційну інформацію про Пацієнта. За письмовою заявою Пацієнта контактні дані останнього виключаються зі списку адресатів для інформаційних та рекламних повідомлень.
11. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
11.1. Конфіденційною за цим Договором визнається інформація про факт звернення Пацієнта за медичною допомогою, встановлений діагноз, перелік наданих Послуг, а також інша інформація, яка відповідно до чинного законодавства є конфіденційною інформацією (інформацією з обмеженим доступом).
11.2. Сторони беруть на себе зобов’язання щодо дотримання конфіденційності інформації, отриманої під час виконання Сторонами положень даного Договору.
12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
12.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань Сторони несуть відповідальність згідно з діючим законодавством України та цим Договором.
12.2. Пацієнт відповідає за достовірність наданої інформації щодо свого здоров’я, виконання рекомендацій лікаря, своєчасну оплату наданих Послуг.
12.3. Виконавець відповідає за якість та безпеку наданих Послуг.
12.4. Не є показником неналежної якості наданих Виконавцем Послуг:
12.4.1. можливий дискомфорт, що викликаний специфікою медичних методик, медичних процедур і є наслідком реакції організму на фізичний, хімічний вплив препаратів, які проходять протягом розумного строку і про які Пацієнт був заздалегідь повідомлений лікуючим лікарем;
12.4.2. ускладнення, що наступили після надання Послуг у випадку грубого недотримання (порушення) Пацієнтом рекомендацій, наданих лікуючим лікарем.
12.5. Виконавець звільняється від відповідальност за результат наданих Послуг та за шкоду, заподіяну здоров’ю Пацієнта, у випадках:
12.5.1. невиконання Пацієнтом призначень та рекомендацій лікуючого лікаря;
12.5.2. неявки чи несвоєчасної явки Пацієнта на заплановані прийоми чи контрольні медичні огляди;
12.5.3. відмови Пацієнта від продовження лікування та/або дострокового розірвання Договору;
12.5.4. неповідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров’я;
12.5.5. отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров’я або в інших медичних спеціалістів;
12.5.6. несвоєчасного повідомлення Пацієнтом лікаря про ускладнення, що виникли під час дії Договору;
12.5.7. використання лікарських засобів та медичних виробів неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Виконавця;
12.5.8. виникнення алергії або неприйняття медичних препаратів або матеріалів, дозволених до застосування;
12.5.9. розвитку захворювань чи патологій, які не пов’язані з наданням послуг за цим Договором.
13. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
13.1. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи, відсутність електричної енергії, перебої в постачанні природного газу або питної води, поломка обладнання або устаткування, тимчасова непрацездатність лікарів або іншого медичного персоналу Виконавця тощо).
13.2. Пацієнт звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладення Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи).
13.3. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону.
14. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
14.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій, а також за домовленістю із залученням незалежного медіатора.
14.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до законодавства України.
15. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ
15.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково, до його припинення будь-якою зі Сторін в порядку, встановленому Договором.
15.2. Положення щодо конфіденційності, визначені цим Договором, діють безстроково.
15.3. Всі строки надання Послуг протягом виконання Плану лікування є приблизними та можуть змінюватися в залежності від стану здоров'я та інших об'єктивних або суб'єктивних обставин.
15.4. Пацієнт розуміє і погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на Інтернет ресурсах Виконавця, носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та не може трактуватися як медична інформація та як вказівка до її застосуванні по відношенню до особи Пацієнта.
16. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ
АКСЬОНОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ